Friday, May 02, 2008

Bintang

Ku petik bintang,
Untuk kau simpan,
Cahayanya tenang,
Berikan kau perlindungan.

Benarkah yang bintang boleh memberikan perlindungan?
Dan jika ia memang benar, aku ingin petik bintang untuk diriku sendiri.
Aku tak tau apa yang aku tengah merepek, tetapi yang aku tau, aku nak petik bintang!!!
Apakah sebenarnya warna bintang? Agaknya ada tak bintang yang berwarna hijau?
Bintang Hijau! Di mana bintang hijau??? ke bintang itu cuma adalah cahaya?
Aku memerlukan perlindungan bintang, dan juga perlindungan untuk menyemarakkan api!


1 comment:

Lei said...

Hey there.hmmm,if u think that the star you have will protect you,then it will.the thing is whether you have the faith or not.if you do,then your star will stay by your side and protect you from harm.

However,there will be times when it seems as though your star is not there.As i have said above,keep the faith.

The colour of the star?It will be whatever colour you want it to be.

Take care.